PAR PROJEKTU
"
PLATFORMA
METODOLOGIA UZŅĒMĒJDARBĪBAS ATTĪSTĪŠANAI STRUKTURĀLA PIEEJA MODES UZŅĒMUMA IZVEIDEI

ANALĪTIKA/LOĢIKA/

STRATĒĢIJA/PLĀNOŠANA/

SABIEDRĪBA/ATTĪSTĪBA
Platforma METODOLOGIA ir resurss modes uzņēmuma attīstībai kosmētikas, apģērbu, apavu, juvelierizstrādājumu un piederumu ražošanas jomā: no stratēģiskās tirgvedības un ilgtspējīgas attīstības līdz pārdošanai "bez robežām". Zinām, protam, darām un varam pastāstīt:

  • algoritms vietējā ārvalstu uzņēmuma attīstībai Eiropas tirgū;
  • pakāpenisks plāns modes zīmola produktu tirgvedības stratēģijas veidošanai, nišas noteikšanai un sortimenta pozicionēšanai mūsdienu modes industrijā.
Taņa Semjonova
Rīga, Latvija
17 gadu pieredze analītikā un mārketingā
MBA, sertificēta pasniedzēja

  • ražotājs: savs spēcīgs sieviešu apģērbu zīmols Manii'ta Lacitta kopš 2016. gada
  • izplatītājs: 4 Eiropas un Āzijas kosmētikas zīmoli
  • zīmolu pārdošana: Eiropas valstis, Izraēla, ASV
Taņa Semjonova
Rīga, Latvija
17 gadu pieredze analītikā un mārketingā
MBA, sertificēta pasniedzēja

  • ražotājs: savs spēcīgs sieviešu apģērbu zīmols Manii'ta Lacitta kopš 2016. gada
  • izplatītājs: 4 Eiropas un Āzijas kosmētikas zīmoli
  • zīmolu pārdošana: Eiropas valstis, Izraēla, ASV

METODOLOGIA komanda patstāvīgi izveidoja sava zīmola preču eksporta ceļu no Krievijas uz Eiropu, un tas prasīja vairāk nekā 2 gadus. Tāpēc mēs neticam ātriem panākumiem Eiropas tirgū un tirdzniecības vietās bez piepūles. Mūsu viedoklis: tikai ar strukturētu darbu, personīgiem centieniem un saprotamām produkta vērtībām ir iespējams sasniegt rezultātus Eiropas tirgū: Amazon, Zalando, Allegro, Etsy u.c.


Ar cieņu, Taņa Semjonova